NEJ!

Ibland känner jag att jag inte pallar längre, jag vill bara springa härifrån! Ja, jag ler, det gör gör jag för att jag inte vill dra ner andra i det här , det är jobbigt och jag vill inte att andra ska känna såhär också. Jag fattar inte varför du ska fortsätta hålla på såhär och du fanns i mitt hjärta men jag tror inte på det där skitet,jag är inte i ditt hjärta längre , jag vet det och du behöver inte ljuga om det ! Du gör det inte lättare , varken för mig eller dig om du håller på sådär så sluta bara och gå till den där andra killen! Det var säkert han som skickade smset....

Kommentarer
Postat av: bb

ey sluta va så bögig helt ärligt... fan eru fag eller? okej du e kär i henne men du e sjuk i huvudet som bara skriver om henne. börja glöm henne och knulla nån annan bara

2009-01-28 @ 19:15:32
Postat av: Domenic

Vem du än är ... fuck you :S

2009-01-28 @ 23:51:24
Postat av: M

HÅLL KÄFTEN det är fan bra att killen visar sina känslor

2009-02-05 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0