Är du som mig?

Har du vart så kär i en person att du knappt vågat prata med henne?

Har du vart så kär i en person att du känner en varm, kittlande känsla i hela kroppen när du tänker eller ser på henne?

Går du bakom henne för att känna den underbara parfymen som hon har på sig?

Har du vart så kär i en person att du inte vågat berätta det för henne?

Har du vart så kär i en person att det sticks till i hjärtat när hon pratar om någon hon gillar och du hör det men ändå inte kan hjälpa att bli glad för hennes skull?

Skulle du kunna ta en kula för hennes skull?

Ler du så fort du ser att hon ler?

Hatar du när någon säger något dumt om henne?

Vill du inte sluta nian för att du tror att ni aldrig kommer att ses igen efter det?


Om allt stämmer, är du som mig .

Det betyder att du behöver ändra på dig ganska mycket, sluta vara feg som mig.


Kommentarer
Postat av: Erik

Vem är du kär i? ;)

2008-12-15 @ 21:08:54
Postat av: nano

Jag måste bara säga att jag tycker du är grym!!

Du är nog den ända killen jag vet om som kan skriva något så moget(a)

Va inte rädd för att visa kärlek till en tjej du gillar!<3

2008-12-28 @ 02:01:34
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0